ماکوئی

ساخت وبلاگ
حتما به سایت زیر سر بزنید:


http://www.talkhoshirin.com

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 298 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:28

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در پی زلزله نسبتا شدیدی که شهر مقدس مشهد و حوالی آن به‌ویژه شهرستان طرقبه را لرزاند، تاکنون تلفاتی گزارش نشده است.
زمین‌لرزه سبب اختلال در دقایقی کوتاه در سیستم‌های مخابراتی شد که اکنون برطرف شده است.
مدت این زمین لرزه حدود 5 تا 7 ثانیه بود اما پیش‌بینی می‌شود یکی از قوی‌ترین زمین‌لرزه‌ها در طول 10 سال اخیر در این شهر باشد.

بنابر این گزارش، زمین لرزه فوق در اکثر نقاط شهر مشهد احساس شده است.


علی اصغر حسن‌زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با میزان تلفات ناشی از این زلزله اظهار داشت: این زمین لرزه در حوالی شمال نیشابور در منطقه خرو و دررود و نیز گلبهار به وقوع پیوست.
مدیرکل هلال احمر خراسان رضوی در ارتباط با اختلالات ناشی از زمین لرزه گفت: این اختلالات به صورت موقتی در دقایق اولیه پس از زلزله اتفاق افتاد.


عباس افواجی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: زلزله حوالی ابرده، زشک، طرقبه، شاندیز و حوالی نیشابور را نیز لرزاند.
وی از اعزام تیم‌های بررسی میزان خسارت احتمالی این زمین لرزه در روستای ابرده زشک خبر داد.

 جزئیات

منبع: خبرگزاری فارس


ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 325 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:28

اینترنت از مجموعه ی شبکه کامپیوتری بزرگ، کوچک تشکیل شده است. اینترنت فعالیت اولیه خود را از سال ۱۹۶۹ و با چهار دستگاه کامپیوتر میزبان ( host ) آغاز و پس از رشد باور نکردنی خود، تعداد کامپیوترهای میزبان در شبکه به بیش از ده ها میلیون دستگاه رسیده است. 

 هر یک از کاربران برای وصل شدن به اینترنت از روش های خاصی استفاده می کنند. مثلا":

Dial up : سرویسی است که با شماره گیری خط تلفن معمولی شما را به اینترنت متصل می‌نماید و بسته به سرعت سرویس دهنده و کیفیت خطوط تماس شما با اینترنت برقرار می‌گردد. مودم های دیال-اپ جدید معمولا دارای حداکثر سرعت تئوری ۵۶kbit/s هستند اگرچه در اکثر موارد تنها ۵۳kbits/s ممکن است به علت overhead سرعت داشته باشد.

شبکه هوشمند : سرویسی است که با شماره گیری خط تلفن معمولی شما را به اینترنت متصل می‌نماید و بسته به سرعت سرویس دهنده و کیفیت خطوط تماس شما با اینترنت برقرار می‌گردد. مودمهای دیال-اپ جدید معمولا دارای حداکثر سرعت تئوری ۵۶kbit/s هستند اگرچه در اکثر موارد تنها ۵۳kbits/s ممکن است به علت overhead سرعت داشته باشد.

ADSL : به معنای خط اشتراك دیجیتال نامتقارن است. این تكنولوژی نسبتاً جدید است كه خطوط تلفن فعلی را به راهی برای دستیابی به صوت و تصویر و تبادل اطلاعات با سرعت نسبتاً بالا تبدیل می كند. ADSL می تواند بیش از 6Mb در ثانیه به مشترك تحویل دهد این بدان معناست كه بدون سرمایه گذاری زیاد و با كابل های موجود می توان ظرفیت را تا 50 برابر افزایش داد. با این تكنولوژی حتی می توان محتوای فعلی موجود در اینترنت را از متن به صوت تبدیل كرد و دیگر احتیاجی به كوچك كردن حجم تصاویر گرافیكی و در نتیجه كاهش كیفیت آنها نخواهد بود. می توان به راحتی ویدیو كنفرانس بین دانشگاهها و مراكز صنعتی برگزار كرد.

 

Wimax : یک روش بی سیم فوق العاده سودمند و انقلابی در زمینه دسترسی تمامی کاربران (در هر سطحی) به اینترنت است.

البته روش های دیگری برای متصل شدن به اینترنت وجود دارد. حال شما با شرکت در نظر سنجی وبلاگ مشخص کنید از کدام روش برای متصل شدن به اینترنت استفاده می نمایید.

اگر هم گزینه خاصی مد نظرتون هست که تو نظر سنجی نیست می تونید در قسمت نظرات همین پست مطرح کنید نا در اسرع وقت اضافه کنم!

منبع: تبیان

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 262 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:28

ماه آینده: گلکسی نکسوس به رنگ سفید (ورژن 32 گیگابایتی)



سامسونگ بسیاری از گوشی های هوشمند خود را به رنگ سفید برای تعطیلات کریسمس روانه بازار کرده است، اما به نظر می رسید که مهم ترین محصول خود را فراموش کرده است! خیر،این طور نیست!!!
گلکسی نکسوس هم همچنین سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

برخی فروشندگان بریتانیایی می گویند فروش گلکسی نکسوس سفید باید در دو هفته ی اول ماه اینده شروع شود.

پیش-خرید برای مدل 32 گیگابایتی آن شروع شده ولی تاریخی قطعی برای فروش آن اعلام نشده است.

قمیت 599.99 دلاری ان وحشتناک به نظر می رسد و با توجه به این که هیچ درگاه کارت حافظه microSD در ان تعبیه نشده است، این (32 گیگابایت) تنها انتخاب شما برای نگه داری برنامه ها و فایل های چند رسانه ای است.

خوب، شما گلکسی نکسوس سفید رنگ انتخاب می کنید یا این که منتظر ورژن جدید تر با حافظه بیشتر می مانید؟

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
*     تصویر بالا نمایانگر تصویر واقعی محصول نمی باشد.
**   استفاده از مطلب با ذکر منبع مانعی ندارد.
***  ترجمه شده از سایت جی اس ام ارنا

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 371 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:28

احتمال بازگشت غیر منتظره بیل گیتس به مایکروسافت

نارضایتی تعداد زیادی از سرمایه گذاران و سهام داران مایکروسافت از عملکرد استیو بالمر، مدیر عامل مایکروسافت شایعات بازگشت دوباره بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت را به این شرکت داغ‌ تر کرده است. سایت فورچون در مقاله‌ای به بررسی چشم انداز بازگشت بیل گیتس به مایکروسافت پرداخته است.

هر چند تاکنون چندین مدیر سابق شرکت‌های فناوری مانند مایکل دل و لری پیج دوباره به شرکت‌هایشان بازگشته‌اند، اما کار‌شناسان هنوز با تردید به اخبار مربوط به بازگشت بیل گیتس به مایکروسافت می‌نگرند. اولین دلیل آن‌ها برای رد این شایعه این است که بیل گیتس در کمیته مدیران مایکروسافت حضور دارد و همچنان در تصمیم گیری‌های مهم شرکت دخالت دارد و همچنان یکی از سرمایه گذاران مهم این شرکت نیز محسوب می‌شود.

اما نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که ارزش سهام مایکروسافت به دلیل عملکرد ضعیف بالمر... .

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 280 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:28

سیاهکلی: راه‌اندازی IP مدیا از سوی صدا و سیما/ دسترسی به پهنای باند 2 مگابیت در ثانیه

معاون رسانه مجازی سازمان صدا و سیما از برنامه های این سازمان برای راه اندازی شبکه IP مدیا که قابلیت استفاده همزمان موبایل ، وب و تلویزیون را دارد خبر داد و گفت: این فناوری نوین بر بستر ADSL و فیبرنوری با پهنای باند 2 مگابیت بر ثانیه به مردم قابل ارائه است.
به گزارش مهر ، لطف الله سیاهکلی امروز شنبه در مراسم افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران الکامپ 2011 با اشاره به برنامه های سازمان صدا و سیما در تولید محتوا اظهار داشت: فناوری نوین IP مدیا که یک پلتفرم مشترک از موبایل، وب و تلویزیون است، امکان دسترسی کاربران به اینترنت 2 مگابیت بر ثانیه را بر روی خطوط ADSL و فیبرنوری با حداقل هزینه فراهم می کند.

وی گفت: با راه اندازی زیرساختهای شبکه ملی اطلاعات این پروژه از ظرفیت ایجاد شده این شبکه استفاده می کند و دیگر نیازی به پهنای باند اینترنت جهانی نخواهد داشت.
 
سیاهکلی با بیان اینکه این پروژه که با چندین برابر پهنای باند فعلی کاربران در دسترس خواهد بود با قیمت فعلی ADSL ارائه می شود و می تواند تمامی تیازمندیهای مردم را در استفاده از کاربردهای فناوری برطرف کند، افزود: فرصت لازم برای ارسال و دریافت مالتی مدیا بر روی این شبکه و از طریق دستگاه مبدل "ست آپ باکس" فراهم شده است که بخشی از محتوا را برای این شبکه صدا و سیما فراهم می کند اما قصد داریم با انجام چنین شبکه هایی به جای دریافت در مقام ارسال دیتا در دنیا قرار گیریم.

منبع: ایستنا

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 327 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:28

اقدام غیرقانونی و غیررقابتی مخابرات خراسان رضوی: رانژه خطوط ADSL مشترکین شرکت های خصوصی متوقف شد

شرکت مخابرات استان خراسان رضوی طی اقدامی عجیب، به همه مراکز مخابراتی خود اعلام کرده که از آماده سازی (رانژه) خطوط ADSL مشترکان شرکت­های PAP خودداری کنند.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) دسترسی همه­ی شرکت­های ارایه دهنده­ی سرویس اینترنت پرسرعت را نیز به پورتال الکترونیک خود قطع کرده است. افزون بر این­، تعرفه­ی رانژه­ را نیز که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معادل 10.000 ریال تعیین گردیده، به صورت غیرقانونی به 30.000 ریال افزایش داده است؛ به این ترتیب، مردم استان خراسان رضوی فعلا" نمی­توانند مصرف کننده­ی جدید اینترنت پرسرعت باشند، مگر آن که به ناچار از سرویس اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان رضوی استفاده کنند.

گفتنی است این رخداد در شرایطی رخ می­دهد که شرکت­ مخابرات استان خراسان رضوی رقیب شرکت­های دیگر ارایه دهنده­ی سرویس اینترنت پرسرعت به حساب می­آید و این اقدام حاکی از آن است که مخابرات این استان ظاهرا" دست به دامن اقدامات غیررقابتی برای جذب کاربران گردیده است. بر اساس گزارش شرکت­های PAP، شرکت مخابرات استان رضوی از روزهای گذشته حتی دیگر تماس این شرکت ها را پاسخ نمی دهد.

عکس العمل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نیز سازمان تعزیرات حکومتی در این باره هنوز مشخص نیست.

منبع: ایستنا

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 364 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:28

هشدارهای بهداشتی درباره استفاده از گوشی‌

کارشناسان درباره استفاده از گوشی‌های هوشمند به لحاظ فیزیکی و تاثیری که این دستگاه‌ها بر اندام کاربران می‌گذارد هشدار داده‌اند. 
 
به گزارش دنیای اقتصاد کارشناسان بهداشتی در انگلیس اعلام کرده‌اند که استفاده بیش از حد از گوشی‌های هوشمند می‌تواند به لحاظ فیزیکی برای کاربران خطرناک باشد. این دستگاه‌ها ممکن است موجب ساییدگی مهره‌های گردن و باعث ایجاد درد در نقاطی از دست و گردن شوند. بر این اساس گفته مي‌شود این دستگاه‌ها روی اندام‌هایی مثل سر و گردن و دست تاثیر می‌گذارد.
اگرچه بیشتر کارشناسان درباره تشعشعات ناشی از این دستگاه‌ها هشدار می‌دهند، اما مشکلات روحی روانی ناشی از این دستگاه‌ها را نیز نباید دست کم گرفت. در بسیاری از موارد هشدار داده شده که این دستگاه‌ها روی رفتار کاربران هم تاثیر گذاشته و باعث منزوی شدن آنها مي‌شود.

منبع: ایستنا

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 304 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:28

گوگل نمودار و توابع ریاضی را رسم می کند

گوگل برای آن دسته از افرادی که از ماشین حساب علمی خود استفاده می کنند، یک ابزار رسم نمودار معرفی کرده که توابع ریاضی را در صفحه نتیجه جستجو، رسم می کند.به این ترتیب تنها کافی است تابع مورد نظر خود را در جعبه جستجو وارد کنید تا گوگل نمودار آن را برایتان ترسیم کند. در ادامه، روش استفاده از این ابزار را آموزش داده و  چند نمودار با این ابزار رسم می کنیم.

به گزارش زومیت گوگل امروز در یکی از وبلاگ هایش در معرفی ابزار "رسم توابع ریاضی" گفت دانشجویان و علاقمندان ریاضیات صرفا باید توابع را در نوار جستجوی گوگل تایپ کنند تا... .

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 273 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:28

همه چیز درباره اپراتور سوم: از قیمت تا سرعت

پس از ۵ ماه تاخیر در معرفی اپراتور سوم تلفن همراه کشور ، در روز ۳۰ آبان طی مراسمی این اپراتور نسل سوم تلفن همراه را به همگان معرفی و آغاز به کار کرد.

بنابر گزارش پی سی دی، یکی از اقدامات بسیار عالی در حمایت از مصرف کننده ، رقابتی کردن هر بازاری است تا مصرف کننده بتواند براساس قیمت تمام شده ارزشی هر کالا ، آن را خریداری کند.

اپراتور سوم تلفن همراه هم اگر به این فال نیک در نظر بگیریم نکاتی در مورد آن همچنان مبهم باقی می ماند.

شماره های سیم کارت های رایتل

این اپراتور با کد ۹۲۰ و ۹۲۱ در ابتدا اقدام به واگذاری سیم کارت های خود خواهد نمود.

طبق سخنان مدیر بازاریابی و فروش این اپراتور ، هیچ تفکیکی بین کدهای اعتباری و دائمی این اپراتور (به مانند ایرانسل) وجود ندارد.

قیمت سیم کارت های اعتباری و دائمی رایتل ... .

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 333 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:28

همان طور که شرکت RockStar به ما قول داد قرار بود امروز تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شود و حال انتظارات به پایان رسیده است و تریلر این هم منتشر شده است که در ادامه می توانید در دو کیفیت متفاوت به دانلود آن بپردازید.

walls_grand_theft_auto_v_01_1920x1080

دانلود تریلر جدید بازی GTA.V با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت Full HD : download-icon(1)_001| حجم : ۶۰ مگابایت

دانلود با کیفیت HD : download-icon(1)_001| حجم : ۲۷ مگابایت

دانلود با کیفیت SD : download-icon(1)_001| حجم : ۱۴ مگابایت

| برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |

عنوان GTA V قرار است در تاریخ ۱۷ سپتامبر ( ۲۶ شهریور ماه ۹۲ ) برای PS3.Xbox 360 منتشر شود و هنوز خبری از نسخه ی PC این عنوان به گوش نمی رسد.


www.mobinigi.com

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 254 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:26

استدیو بازی ساز Criterion Games سری Need for Speed را به مدت یک سال به استدیو بازی ساز سوئدی Ghost Games واگذار کرد . قسمت جدید Need for Speed  که قرار است با پسوند RIVALS شناخته شود، ساختش بر عهده شرکت Ghost Games است و بر گفته رییس این شرکت یعنی آقای مارکوس نیلسون  از این پس صاحب فرنچایز Need for Speed می باشد و دیگر خبری از ساخت این عنوان به دست Criterion Games نخواهد بود . همچنین وی گفته است که RIVALS تنها نسخه ای نخواهد بود که ما خواهیم ساخت .

actual_1377278282

اقای نیلسون در این مورد سایت VideoGamer توضیح داده است :

این سری نمی تواند دائما بین شرکت های Black Box و Criterion جا به جا شود و این همان دلیلی است که این برند متعلق به استدیوی Ghost Games می باشد . ما قصد داریم بازی را با موتور Frostbite 3 بسازیم و مردم شاهد مواردی خواهند بود که در گذشته تجربه کرده اند . مبنای  اصلی  ساخت یک برند همین است که مردم بدانند باید منتظر چه چیزی باشند .

زمانی که شما از تجربه Shift به The Run و از آن به Hot Pursuit منتقل می شوید باعث می شود که این سری اعتبار خود را از دست بدهد و ما هم اکنون با ساخت این برند اعتبار بازی را بالا میبریم .  و در این بین ما فقط باید مطمین بشویم  که مردم منتظر چه چیزی هستند و در این بین Rivals اولین قدم برای رسیدن به این هدف را خواهد بود .

Need For Speed Rivals در تاریخ ۲۸ آبان برای پلتفرم های pc ، PlayStation 3  , Xbox 360 عرضه می شود . همچنین نسخه های PlayStation 4 , Xbox One در ماه نوامبر خواهند آمد .


www.mobinigi.com

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 259 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:26

براساس آخرین خبرهای منتشر شده نسخه ای ارزان قیمت از فبلت Galaxy Note III سامسونگ برای عرضه در بازارهای نوظهور توسط این کمپانی عرضه خواهد شد. در این نسخه از فبلت نوت ۳ برای کاهش قیمت، خبری از صفحه نمایش سوپرآمولد نیست و از یک LCD معمولی بجای آن استفاده شده است. همچنین برروی آن سنسوری ۸ مگاپیکسلی قرار داده شده است.

1

طبق این گزارش، فبلت گلکسی نوت ۳ همراه LCD/8MP حدود ۳۰ درصد از اولین محموله این فبلت را تشکیل می دهند. این موضوع که سامسونگ سعی دارد تا این فبلت خود را در اختیار اقشار مختلف قرار دهد می بایست تحسین کرد، البته اگر این خبر صحت داشته باشد. همچنین سامسونگ نسخه سطح بالای گلکسی نوت ۳ را نیز در همان کشورها عرضه می کند، پس کاربران می توانند براساس بودجه خود نسخه مورد نظر را انتخاب نمایند.

gsmarena

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 253 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:26

شرکت ال جی از یک پی سی All-in-one جدید با نام LG Cinematic رونمایی کرد، دستگاهی که دارای صفحه نمایش IPS الترا واید ۲۱:۹ می باشد، ضمن اینکه صفحه نمایش LG Cinematic IPS 21:9 UltraWide دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. همچنین برروی آن سیستم عامل ویندوز ۸ مایکروسافت و گرافیک NVIDIA GeForce GT 640M قرار داده شده است.

lg

یکی از ویژگی های LG Cinematic All-in-one قابلیتی با نام picture-in-picture یا PIP است که به کاربران اجازه می دهد تا در هنگام کار با اینترنت به تماشای تلویزیون هم بپردازند. صفحه نمایش گسترده این محصول اجازه انجام اینچنین کاری را بخوبی می دهد. در بخش ارتباطی نیز پورت های MHL, HDMI و DisplayPort قرار دارد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول منتشر نشده است.

geeky-gadgets

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 254 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:26

۱۵x

Oppo یک کمپانی چینی است که ما روز به روز بیشتر در مورد آن می شنویم، شرکتی که به نظر می رسد برنامه های زیادی برای پیشرفت در بخش دوربین اسمارت فون دارد. این شرکت به تازگی تصویر لنز دوربینی به نمایش گذاشته که می تواند به اسمارت فون متصل شده و قدرت عکسبرداری با آن را بالاتر ببرد.

6cf03452jw1e83vvm1q85j20p00xctb0

این لنز دوربین ها از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی CMOS سونی بهره می برد، ضمن اینکه قابلیت پشتیبانی از OIS یا تثبیت کننده تصویر نوری را نیز دارد. در ابتدا دو نوع لنز در دستور کار این شرکت قرار دارد، نمونه کوچک دارای زوم ۱۰X و نوع بزرگتر دارای قابلیت پشتیبانی از زوم ۱۵X است.

شرکت Oppo همچنین اطلاعاتی در مورد محصول آینده خود با نام Oppo N1 منتشر نموده که قابلیت پشتیبانی از NFC و افزایش فضای ذخیره سازی از طریق microSD را دارد. تاریخ معرفی اسمارت فون Oppo N1 نیز تاریخ ۲۳ سپتامبر عنوان شده، پس احتمالا لنز دوربین های ذکر شده بعد از این تاریخ در دسترس قرار خواهد گرفت. این دستگاه همچنین اولین اسمارت فونی است که از یک پنل لمسی در پشت دستگاه بهره می برد.

phonearena

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 271 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:26

اپل به دنبال متخصصانی در زمینه‌ پلاستیک برای پیوستن به تیم آیفون و آیپد

شاید آیفون ارزان قیمت یا پلاستیکی بعدی، آخرین محصول پلاستیکی اپل نباشد و از همین رو اپل به دنبال افرادی متخصص در زمینه‌ پلاستیک است.طبق اطلاعاتی که روز سه شنبه توسط وبسایت ۹to5Mac منتشر شد، شرکت اپل به دنبال مهندس ارشد مواد برای پیوستن به تیم مواد آیفون و آیپد می‌باشد تا به آن‌ها برای ساخت قطعات پلاستیکی جدید کمک کنند.

اپل همواره از قطعات پلاستیکی در ساخت دستگاه‌های خود استفاده می‌کرده اما قصد دارد تا به طور کاملا تخصصی این شغل را گسترش بدهد. با توجه به این نیاز جدید شرکت اپل دیگر مطمئن شدیم که اپل قصد دارد یک مدل پلاستیکی از آیفون را در کنار مدل آلومینیومی آن با طراحی جدید عرضه کند.

ترجمه مطلب از حسین سلطانلو

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 243 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:26

طبق اطلاعات بدست آمده، لومیا ۱۵۲۰ که قبلا با نام بندیت شناخته می شد دارای صفحه نمایشی ۶ اینچی ۱۰۸۰p و تراشه ۴ هسته ای اسنپ دراگون ۸۰۰ کوالکام می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول (براساس شایعات) می توان به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، پشتیبانی از شارژ بی سیم، بدنه پلی کربنات و سیستم عامل Windows Phone 8 GDR3 اشاره نمود.

1

امروز تصویری منتشر شده که نشان دهنده این فبلت نوکیاست. در کنار این فبلت، اسمارت فون لومیا ۱۰۲۰ که اخیرا توسط نوکیا معرفی شد دیده می شود که با مقایسه دو دستگاه می توان تا حدودی با ابعاد فبلت نوکیا آشنا شد. نظر شما در مورد لومیا ۱۵۲۰ چیست؟

gsmarena

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 296 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:26

big

فبلت گلکسی نوت ۳ شرکت سامسونگ در رویداد IFA و در تاریخ ۴ سپتامبر رونمایی می شود و حال طبق گفته ePrice این فبلت سامسونگ از تاریخ ۱۶ سپتامبر (مدت زمان کمی بعد از معرفی) بصورت پیش فروش در دسترس قرار می گیرد.

کمتر از دو هفته بعد از تاریخ ذکر شده، فبلت نوت ۳ برای فروش عرضه می شود یعنی در تاریخ ۲۷ سپتامبر. این خبر دقیقا همانند خبری است که قبلا هم منتشر شده بود و در آن از ماه سپتامبر بعنوان تاریخ عرضه این فبلت یاد شده بود. البته این تاریخ برای کشور تایوان می باشد، ولی به احتمال فراوان برای سایر کشورها هم معتبر می باشد.

طبق اطلاعات بدست آمده، گلکسی نوت ۳ دارای صفحه نمایش ۵.۶۸ اینچی سوپرآمولد ۱۰۸۰p، رمی ۳ گیگابایتی، باتری ۳,۲۰۰mAh و قابلیت ضبط ویدئوی ۴K است.

gsmarena

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 316 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:26

s_c82f65757e19464f804e20a8dfb97fa6

شرکت هواوی از نسخه سوم اسمارت فون سری معروف Honor خود رونمایی کرد. Huawei Honor 3  یا Glory 3 دارای چیپ ست چهار هسته ای و ۱.۵ گیگاهرتزی K3V2 هواوی، ۲ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی به همراه اسلات مایکرواس دی و سیستم عامل اندروید ۴.۲.۲ جیلی بین به همراه رابط کاربری Emotion می باشد.

اسمارت فون Honor 3 دارای یک دوربین ۱۳.۱ مگاپیکسلی Exmor RS در پشت و یک دوربین ۱ مگاپیکسلی در جلوست. همچنین این محصول هواوی دارای گواهی IP55 یا IP57می باشد که نشان دهنده ضد آب و ضد گرد و غبار بودن این دستگاه است. در نهایت این محصول دارای یک فرستنده مادون قرمز می باشد که طبق ادعای تولیدکننده با حدود ۳۰۰۰ مدل لوازم خانگی از جمله ایر کاندیشن و تلویزیون های مختلف سازگار است.

اسمارت فون Huawei Honor 3 با قیمتی در حدود ۳۱۰ دلار در دسترس می باشد. نظر شما در مورد این اسمارت فون جدید چیست؟

androidcommunity

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 286 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:26

میکنند

شرکت هایی که در بخش سیستم عامل فعالیت دارند عاشق بحث در مورد تعداد اپلیکشن ها و برنامه های موجود در فروشگاه اپلیکشن مورد نظرشان می باشند. StarDust با انجام مطالعه ای در مدت ۶ ماه به نتایج جالبی دست یافته که آن را در قالب یک اینفوگرافیک مشاهده می کنید.

در این مطالعه به این موضوع پرداخته شده که چه تعداد اپ های قدیمی آپدیت می شوند و چه مقدار آپدیت نمی شوند. در این مطالعه برنامه های iOS، اندروید و ویندوز فون در نظر گرفته شده اند. براساس این اینفوگرافیک پلی استور گوگل رشد سریعتری نسبت به اپ استور دارد، ضمن اینکه تعداد اپلیکشن های اندرویدی که هر روز آپدیت می شوند تقریبا سه برابر اپ های iOS است.

1

ماکوئی...
ما را در سایت ماکوئی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرین خیرانی makuei بازدید : 252 تاريخ : شنبه 9 / 6 ساعت: 13:26